rosenblom

ingen jävla modeblogg

Tack för uppmärksamheten

Jag har noterat att jag återfinns på några länklistor och listor av bloggfeeds. Något jag naturligtvis uppskattar. Men på flera ställen länkas det fortfarande hit och med anledning av det publicerar jag detta inlägg för att påminna om att jag flyttat.

Den nya löparbloggen återfinns på…

http://rosenblom.org/running

…och för er som publicerar feeds är adressen…

http://rosenblom.org/running/feed

Tack för uppmärksamheten.

10:36 december 29, 2009 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

